Klantenservice

Wat kunt u verwachten als u bij ons besteld

Alle genoemde prijzen zijn consumentenprijzen en zijn inclusief 21% BTW. De verzend- en administratiekosten zoals getoond zijn ook inclusief 21% BTW.

Via ons beveiligde website (te herkennen aan het slotje en https:// in de adresbalk) kunt u eenvoudig en snel zelftesten bestellen. Hieronder meer informatie over het bestelproces, betaalmethoden en de leveringsmogelijkheden.

Bestelprocedure

Shop/ Winkel

Zoek een product uit, kies het gewenste aantal en voeg het product toe aan uw winkelmand. Denk erom dat al onze prijzen inclusief 21% BTW worden getoond.

Winkelmand

U wordt nu automatisch doorgestuurd naar uw winkelmand. Hier kunt u controleren of de bestelde goederen en aantallen kloppen. U kunt in de winkelmand een artikel verwijderen of de gewenste aantallen aanpassen. Na eventuele aanpassingen dient u te drukken op de knop winkelmand bijwerken.

Wilt u nog verder winkelen? Klik dan op de knop verder winkelen.

Wilt doorgaan met de bestelling? Klik dan op de knop doorgaan naar afrekenen.

Afrekenscherm

U bevindt zich nu in het afrekenscherm, hier dient u uw gegevens in te voeren. Het gaat hier puur om de gegevens die noodzakelijk zijn om de levering goed af te leveren. U kunt ervoor kiezen om als gast af te rekenen maar u kunt optioneel ook een account aanmaken. Wilt u een account aanmaken zodat u in vervolg sneller kunt bestellen? Vink dan het vakje Een acocunt aanmaken? aan.

Heeft u alle gegevens ingevoerd en de bestelling gecontroleerd? Kies dan op de afrekenpagina voor de gewenste betaalmethode. Wij bieden verschillende methodes aan: iDeal, Bankoverschrijving, Bancontact, Sofort, Giropay, PayPal en Creditcard. Kies de gewenste betaalmethode. Heeft u ondersteuning nodig bij het afrekenen? Neem dan contact met ons op voor meer informatie.

Vervolgens dient u het vakje onderaan de pagina aan te vinken. Hiermee geeft u aan dat u de algemene voorwaarden heeft geaccepteerd en dat uw bestelling en gegevens correct zijn ingevoerd.

Staat alles goed? Dan kunt u op de knop bestelling afrekenen klikken.

Betalen

U wordt nu doorgeleid naar het scherm behorende bij de gekozen betaalmethode. U kunt hier uw betaling afronden. Uw bestelling is nu compleet.

Na de bestelling

Na het plaatsen van de bestelling zult u een geautomatiseerde orderbevestiging ontvangen met daarin alle informatie over uw bestelling.

Verzending

Door onze grote voorraad hebben wij bijna alle testen direct uit voorraad leverbaar. Heeft u een bestelling geplaatst op werkdagen dan wordt deze binnen 24 uur verzonden. Dit mits wij uw betaling hebben ontvangen.

Bij het afronden van uw bestelling kunt u kiezen uit de volgende verzendmethoden (allen met PostNL)

  • Gratis verzending binnen Nederland bij een totaalbedrag van € 25,00.

Is het totale orderbedrag meer dan € 25,00 dan zullen wij uw bestelling automatisch verzenden inclusief track-and-trace nummer. In 99% van de gevallen heeft u uw bestelling de volgende dag in huis.

  • Levering van uw bestelling zonder track-and-trace nummer, € 3,85, levertijd 1-2 werkdagen (alleen voor Nederland).

Met deze keuze wordt uw bestelling verzonden met postzegels via de reguliere post. De levertijd is normaal 1-2 werkdagen. Bij deze keuze kunt u uw bestelling niet volgen.

  • Levering van uw bestelling met track-and-trace nummer, € 5,95, levertijd 1 werkdag  (alleen voor Nederland).

Met deze keuze wordt uw bestelling als pakketpost verzonden inclusief track-and-trace nummer. Deze optie is iets duurder maar wij kunnen uw pakket volgen en u weet zeker dat het pakket is afgeleverd. In 99% van de gevallen heeft u uw bestelling de volgende dag in huis.

  • Leveringen naar België, Luxemburg en Duitsland altijd met track-and-trace nummer, € 9,00, levertijd 2-3 werkdagen.

Anonieme verzending

Alle bestellingen worden discreet en anoniem verzonden, wij het versturen in een neutrale doos dan wel envelop zonder zichtbare afzender. 100% discreet en anoniem dus.

Na de verzending

Na verzending van de bestelling krijgt u automatisch de track-and-trace informatie toegestuurd per e-mail.

Bestelling niet ontvangen?

Heeft u nog niets ontvangen de volgende dag? We geven vaak het advies nog 1 dag de volgende postbezorging af te wachten. Wanneer u dan nog steeds niets heeft mogen ontvangen, dan verzoeken we u direct even contact op te nemen met Sanelco. Dat kan via e-mail (postbus@www.sanelco.nl) of telefonisch: 050 3132544.

Belangrijk! In België is de levertijd vaak iets langer. Gemiddeld duurt een levering 1-3 dagen voordat u de producten in uw brievenbus heeft ontvangen.

In ieder geval heeft u uw bestelling binnen 5 werkdagen in huis, mocht u onverhoopt niets hebben ontvangen, neemt u dan contact met ons op.

Retouren

Als een test, om welke reden ook, niet aan uw verwachtingen voldoet sturen wij u per omgaande een nieuwe toe. Zonder vragen, geheel gratis. Lees op deze pagina meer over onze geen gezeur garantie. Stop alle onderdelen (gebruikt en ongebruikt) in een envelop en stuur die zonder postzegel naar Sanelco, Admiraal de Ruyterlaan 5, 9726 GN Groningen. U ontvangt dan per kerende post een nieuwe test. Uiteraard bent u als consument zijnde ook beschermt door het herroepingsrecht: consumenten kunnen hun internet bestelling altijd binnen 14 dagen ongeschonden retourneren en  krijgen dan het aankoopbedrag en de betaalde verzendkosten terug. Restitutie vindt na ontbinding van de koopovereenkomst binnen 14 dagen plaats. Normaal gesproken ontvangt u uw betaalde bedrag natuurlijk eerder en wel per omgaande gerestitueerd.